[Mansa-l] Email address for the Guinean Minister of Information / Adresse e-mail pour le Guinéenne Ministre de l'Information

Graeme Counsel g.counsel at gsa.unimelb.edu.au
Sun Jul 1 22:57:26 CDT 2012

Dear MANSA members,

I hope you can assist me. I am trying to contact the Guinean Minister of
Information, Mr Darius Dialé Doré, by email. I wish to propose to Mr Doré an
archival project at the RTG in Conakry.

Does anyone know Mr Doré, or have his email address, or that of his
Secretariat?

Thank you very much for your assistance.

Regards,

Dr Graeme Counsel

www.radioafrica.com.au

Treasurer, African Studies Association of Australasia and the Pacific

www.afsaap.org.au

Chers membres de Mansa,

J'espère que vous pourrez m'aider. J'essaie de communiquer avec le ministre
guinéen de l'Information, M. Darius Diale Doré, par e-mail. Je voudrais
proposer à M. Doré un projet archivistique à la RTG en Conakry.

Quelqu'un sait-il M. Doré, ou avoir son adresse e-mail, ou celle de son
Secrétariat?

Merci beaucoup pour votre aide.

Cordialement,

Dr Graeme Counsel
www.radioafrica.com.au
Trésorier, African Studies Association des Australasie et le Pacifique
www.afsaap.org.au

--
Virus scanner reported, this message is clean.